Analyse

Analyses: de basis van een uitgelezen marketingstrategie

Meten is weten. Voor uw marketingstrategie is dat niet anders. Hoe scoren uw mailings? Hoeveel mensen bereikt u met uw productlancering? Is uw website gemakkelijk terug te vinden? 

En hoe goed presteert uw merk in het buitenland? Hoe meer data u tot uw beschikking hebt, des te gerichter u aan het werk gaat.

Grondige analyse als basis van concreet plan

Bij Valuemarketing krijgt u uitgebreide en grondige analyses van uw gegevens. Alleen zo brengt u de sterktes en zwaktes van uw bedrijf gedetailleerd in kaart. En net dat is de basis van een concreet stappenplan.

Marketingadviseur die bijblijft

Uw adviseur is marketeer én docent marketing. Dat betekent dat hij altijd op de hoogte is van de laatste trends. En dat hij uw data met de nieuwste methodes analyseert, zonder daarbij oudere strategieën uit het oog te verliezen.

Krijg regelmatig feedback

Met analyses valt veel te bereiken. Daarom krijgt u op regelmatige tijdstippen alle cijfers in heldere grafieken verwerkt. Met uitleg over wat er goed en minder goed loopt. En tips om uw aanpak bij te sturen. Zo krijgt u beter inzicht in uw onderneming, en kunt u ook zelf aan de slag met uw marketingplan.

Concreet stappenplan en begeleiding

Na de analyse van uw gegevens is het tijd voor actie. Uw adviseur stelt een duidelijk stappenplan op voor uw onderneming. Afhankelijk van de kennis die u zelf al hebt, kiest u hoe hij u daarna verder helpt: als coach of als begeleider. 

Meer weten? Vraag om een vrijblijvend gesprek en vul het contactformulier hieronder in.

Share by: